• Počáteční uzel - generuje tokeny - simuluje průchod procesem
  • Každá akce se spustí až tehdy, když má na všech vstupech token
  • zelený kosočtverec - pokud mu na vstup přijde jakkýkoliv token, pošle ho dál
  • hnědá ploška - nepustí tokeny dál, dokud nebudou na vstupech všechny (taková Bariéra v BI-OSY) - dále pokračuje jen jeden
  • zde také vidím znázornění různých zodpovědností aktérů za části procesu (znázorněno v tzv. swimlines)

  • Přidání objektového toku
    • objektový a řídící tok na sobě vůbec nezávisí a nekolidují
  • Doporučení: začít bez objektových uzlů a pak je tam postupně přidat
  • Pro zachycení předávaných dat/entit mezi akcemi (lze doplnit i informaci o stavu)

  • pokud token projde “bleskem”, tak se zruší všechny akce vykonané v tom regionu

Chyby v diagramu aktivit

  • z chyb si beru také to, že z akce vychází jen jedna šipka, veškeré rozdělování zajišťují kosočtverce a plošky
    • do akce může vcházet více tokenů, ale samotná akce se spustí až tehdy, když jsou na všech vstupech tokeny